Sklep
Czy każde pomieszczenie biurowe (pomieszczenie stałej pracy), w którym znajduje się kserokopiarka laserowa, powinno mieć wysokość co najmniej 3,3 m (czynniki szkodliwe wydzielane w trakcie pracy kserokopiarki – ozon, tlenki azotu)?
Lesław Zieliński
były główny inżynier zarządzania
bezpieczeństwem pracy, rejestrowany
audytor pomocniczy SZBP wg ISRS
W firmie podjęto decyzję o malowaniu pomieszczeń biurowych typu open space farbą KABE. Niestety nie ma możliwości, aby prowadzić prace w takim momencie, w którym w pomieszczeniu nie będzie żadnego z pracowników. Prace będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-6.00 i w weekend 24/7. Czy takie prace mogą być prowadzone, kiedy obok będą pracowali ludzie korzystający z komputerów? Jakie dokładnie warunki bezpieczeństwa powinno się spełnić?
Lesław Zielińskibyły główny inżynier zarządzaniabezpieczeństwem pracy, rejestrowanyaudytor pomocniczy SZBP wg ISRS
Jaka powinna być krotność wymiany powietrza w pomieszczeniu biurowym?
Jan M. Pióro specjalista w zakresie prawa pracy, biegły sądowy w dziedzinie bhp przy Sądzie Okręgowym w Warszawie
Czy pracodawca ma obowiązek utworzenia pomieszczenia z prysznicem, gdy osobami zatrudnionymi są pracownicy biurowi i jedna osoba jako pracownik gospodarczy?
Tomasz Zwolakprawnik, specjalista w zakresieprawa pracy
Czy podłogi w biurze mogą być wyłożone panelami drewnopodobnymi? Jakie wymogi bhp musi spełniać podłoga w pomieszczeniach biurowych?
Obserwuj nas
2023 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone