Sklep
W Polsce funkcjonuje blisko 80 ważnych obiektów call centre. Infolinie, choć często mają siedzibę w nowoczesnych biurowcach, nie zapewniają odpowiednio komfortowych warunków pracy. Z racji specyfiki branży pracownicy call centre narażeni są na przebywanie w nadmiernym hałasie. Choć jak podkreślają eksperci firmy Armstrong rośnie zrozumienie konieczności kształtowania odpowiedniej akustyki wnętrz.
Czy w przypadku, gdy poziom ekspozycji na hałas, odniesiony do 8-godzinnego dnia pracy, przekracza 85dB pracownicy nie mogą pracować w godzinach nadliczbowych? Czy to dotyczy również w sytuacji, gdy pracownicy rotują? Czyli, przez 4 godziny wykonują prace gdzie są przekroczenia a druga połowę na stanowisku gdzie przekroczeń nie ma.
Lesław Zieliński były główny inżynier zarządzania bezpieczeństwem pracy, rejestrowany audytor pomocniczy SZBP wg ISRS
Obserwuj nas
2023 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone