W wyniku wprowadzenia dyrektywy Work-Life Balance pojawiają się nowe kwestie związane z urlopami oraz uprawnieniami dla pracowników. Natomiast dyrektywa dotycząca przejrzystych i przewidywalnych warunków pracy w Unii Europejskiej, nakłada na pracodawców dodatkowe obowiązki. W konsekwencji wymaga to dostosowania wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy, wzorów umów, informacji oraz procedur obowiązujących w firmach.
Dzięki informacjom zawartym w tym artykule dowiesz się:
W jakich dokumentach wprowadzić zmiany w związku z wejście w życie 26 kwietnia 2023 r. zmian w Kodeksie pracy?
Jakie systemy i procesy wewnątrzzakładowe należy aktualizować z uwagi na wejście w życie zmian z zakresu warunków pracy i Work-Life Balance?
Z jakimi konsekwencjami może zmagać się pracodawca i pracownik po wejściu w zycie nowych przepisów dotyczących Work-Life Balance?
Czytaj także: Dyrektywa Work-Life Balance wchodzi w życie 26 kwietnia 2023 r.>>>