Pomieszczenia do wypoczynku - organizacja
29.06.2011AKTUALNE
Udostępnij
Pytanie:
W jaki sposób zgodny z przepisami zorganizować pomieszczenia do wypoczynku dla pracowników?
Autor:
Waldemar Krupa
główny specjalista ds. bhp
i specjalista ochrony przeciwpożarowej
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Jeśli posiadasz konto zaloguj się
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Płatność PayU
29.00 zł netto
(35.67 zł brutto)
Płatność SMS
29 zł netto
(35.67 zł brutto)
Słowa kluczowe:
pomieszczenia do wypoczynkuwymagania bhp dla pomieszczeńwymagania higienicznosanitarneAutor
Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Rakietowych i Artylerii w Toruniu – oficer WP. Przedstawicielem firmy SEKA S.A. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie „Organizacji i Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną pracy” w Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej. Kwalifikowany Audytor systemów zarządzania bhp. Specjalisty ochrony przeciwpożarowej
Udostępnij
Inne artykuły w kategorii Warunki pracy
Powiązane treści
Poradnia 48 Portalu BHP
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.

Popularne
Badania kontrolne w trakcie zwolnienia lekarskiego »
Zmiany w medycynie pracy od 2025 r.: Dodatkowe profilaktyczne badania lekarskie pracowników. »
Ile minut trwa przerwa w pracy pracownicy w ciąży pracującej przy komputerze? »
Wskazówki, jak przechowywać butle z gazami? »
Rodzaje pracy: praca fizyczna a praca umysłowa »

Bądź codziennie na bieżąco ze zmianami w branży BHP, dzięki aplikacji stworzonej przez najlepszych Ekspertów.