Sklep
Od tego, czy trener potrafi wyrażać swoje myśli poprawnie, czy ma szerokie słownictwo albo czy kontroluje to, co i jak mówi zależy przebieg i skutek szkolenia. Więc to od sposobu i umiejętność komunikacji zależy czy szkolenie osiągnie zamierzony cel. Jak zatem komunikować się ze szkolonymi pracownikami? Na co zwrócić uwagę aby być właściwie i dobrze odebranym przez słuchaczy? Oto kilka wskazówek.
Aleksandra Kostkapedagog
Ten artykuł wskaże Ci jak:
Czasami podczas szkolenia, wśród uczestników znajdzie się ktoś, kto będzie przeszkadzał w jego sprawnym prowadzeniu. Postawa i zachowanie takiej osoby wpływa na proces uczenia się innych, stanowi zagrożenie dla całości szkolenia, może wzbudzać niezadowolenie i frustrację pozostałych uczestników spotkania. Co wówczas powinien zrobić prowadzący, jak się zachować? Jak zapobiegać takim sytuacją?
Justyna KostkaKirschstein & Partner Polska
W tym artykule znajdziesz wskazówki, jak:
Obserwuj nas
2023 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone