Organizacja czasu pracy zdalnej w dobie pandemii w 6 krokach

Warsztaty i publikacje z zakresu zarządzania czasem są dzisiaj bardzo popularne. Paradoksalnie postęp techniki i nowe narzędzia, które mają nam usprawniać i przyspieszać pracę, powodują coraz większe marnotrawienie czasu pracy. Jest to szczególnie widoczne w trakcie epidemii koronawirusa i pracy zdalnej. Wielu pracowników w ramach pracy zdalnej po prostu nie wyrabia się z zadaniami. Z czego to wynika i jak sobie z tym radzić? Podpowiadamy jak sprawić, aby organizacja czasu pracy zdalnej w dobie pandemii była prawidłowa.
Co kilka dni w mediach słyszymy o coraz lepszych komputerach, szybszym Internecie, nowych programach i zdobyczach techniki (smartfony, tablety). Wszystko to ma nam usprawnić pracę w coraz szybciej biegnącym i bardziej wymagającym świecie, szczególnie podczas pracy zdalnej. Jednak z drugiej strony te „zdobycze” stanowią nowe zagrożenie – ich atrakcyjność i możliwości powodują, że stały się one nowymi „pożeraczami czasu”. Dzisiaj chętnie korzystamy z portali społecznościowych (ile razy w czasie pracy sprawdzasz Facebooka?), wielu aplikacji na telefonie, podczas pracy załatwiamy prywatne rozmowy i e-maile.
Autor: Justyna Kostka
pedagog, trener
Korzyści
Informacje zawarte w tym tekście pozwolą Ci:
-
we właściwy sposób zorganizować czas swojej pracy zdalnej,
-
przekazać wskazówki pracownikom w zakresie efektywnego organizowania czasu pracy zdalnej,
-
ograniczyć zagrożenie psychospołeczne – stres – pracowników zdalnych.
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji