Wskazówki, jak wprowadzić i stosować monitoring wizyjny w zakładzie pracy.

Kwestie monitoringu wizyjnego stosowanego w zakładach pracy ponownie wzbudziły kontrowersje i pytania. Wszystko za sprawą najnowszych zmian w Kodeksie pracy obowiązujących od 4 maja 2019 r. Dotyczą one kilku szczególnych obowiązków pracodawców w zakresie wprowadzania monitoringu do niektórych pomieszczeń zakładowych. Poznaj zatem odpowiedzi na najczęściej rodzące się pytania na temat wprowadzania i stosowania w praktyce monitoringu wizyjnego w pomieszczeniach zakładu pracy.
Autor: Michał Culepa
Prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy
Korzyści
Korzyści:
Informacje zawarte w tym artykule pozwolą Ci uniknąć kary i kosztów związanych z niewłaściwym stosowaniem monitoringu wizyjnego w zakładzie pracy. Znajdziesz tu bowiem praktyczne informacje:
-
Kiedy możesz stosować monitoring w zakładzie pracy?
-
Jakie procedury uruchomić aby wprowadzić kamery na teren zakładu?
-
Gdzie bezwzględnie nie możesz zamontować kamer lub kiedy musisz je włączyć?
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.