Sklep
Czy dla parterowego budynku biura musi być sporządzony "plan ewakuacji" na wypadek pożaru?
Autor: Jan M. Piórospecjalista z zakresu prawa pracy,biegły sądowy w dziedzinie bhpprzy Sądzie Okręgowym w Warszawie
Czy są określone terminy aktualizacji bądź zmiany instrukcji bezpieczeństwa pożarowego? Co nowego powinna zawierać taka instrukcja lub jakie spełniać nowe wymagania organizacyjne? Czy są inne niż wskazane w rozporządzeniu przepisy bądź zalecenia odnośnie opracowania i treści takiej instrukcji?
Tomasz Zwolak prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy
Kiedy i kto powinien stworzyć plan ewakuacji w budynku zakładu zakładającego się z dwóch części: 1) biura, 2) część produkcyjna? Jest to nie duży zakład zatrudniający około 60 ludzi.
Tomasz Zwolakprawnik, specjalista z zakresu prawa pracy
Czy przepisy nakazują wyposażenie obiektu budowlanego w koc gaśniczy?
Jakie powinny być zabezpieczenia ppoż. w magazynie?
Prowadzę jednoosobowo gabinet weterynaryjny. Nikogo nie zatrudniam. Czy muszę być przeszkolony w zakresie ochrony przeciwpożarowej? Jeżeli tak, to czy takie szkolenie może przeprowadzić inspektor ochrony przeciwpożarowej?
Jan Piórospecjalista z zakresu prawa pracy,biegły sądowy w dziedzinie bhpprzy Sądzie Okręgowym w Warszawie
Ukończyłem szkolenie dla specjalistów ochrony przeciwpożarowej w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie. Czy mogę zajmować się sprawami ochrony przeciwpożarowej w zakładzie?
Tomasz Zwolakprawnik, specjalistaz zakresu prawa pracy
Jakie projekty budowlane muszą być uzgadnianie pod względem ochrony przeciwpożarowej?
Przemysław Ł. Siemiątkowski prawnik, doktorant w Instytucie Pracy i Spraw Socjalnych w Warszawie
Kto jest odpowiedzialny za ewakuację pracowników w firmie? Jak stworzyć odpowiednie warunki ewakuacji na wypadek zagrożenia? W jaki sposób praktycznie sprawdzić organizację i warunki ewakuacji?
Obserwuj nas
2023 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone