Pytania i odpowiedzi
Co zrobić w przypadku rozbieżnego stanowiska zespołu powypadkowego i pracodawcy?
Pytanie: Pracownik doznał zmiażdżenia ręki. W wyniku toczącego się postępowania powypadkowego zespół powypadkowy, zebrał wszelkie dowody, także z opinii lekarskie, i podjął decyzję, że uznaje wypadek za ciężki. Nie zgadza się z tym pracodawca. Nie podpisał protokołu i kazał zmienić klasyfikację zespołowi powypadkowemu. Co w takiej sytuacji powinien zrobić zespół, jeśli według niego, zarówno opinia lekarska, jak i całe zdarzenie w tym uraz, wykazują znamiona wypadku ciężkiego? Co jeśli pracodawca ostatecznie nie podpisze tego protokołu? »
Szkolenia dla pracowników na stanowiskach robotniczych przez komunikator on-line
Pytanie: Czy dopuszczalne jest przeprowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych bhp dla stanowisk robotniczych za pomocą internetowych środków komunikacji, np. Skype? Zaznaczam, że nie dotyczy to szkolenia w stanie epidemii, tylko po jej zakończeniu. Wyglądałoby to w ten sposób, że pracownicy zbierają się w lokalnej jednostce zakładu pracy, a osoba przeprowadzająca szkolenie łączy się "na żywo" z uczestnikami i przeprowadza szkolenie z wykorzystaniem obrazu i dźwięku za pomocą komunikatorów z wizją i dźwiękiem. »
Przesłony z pleksi – czy są niezbędne w każdym miejscu obsługi klienta?
Pytanie: Czy dla pracownika obsługującego klienta w biurze (doradztwo + wypełnianie dokumentów) konieczna jest przesłona z pleksi, czy wystarczy maska i odpowiednia odległość od petenta? A co z rękawiczkami, czy wystarczy, że pracownik otrzymał środki dezynfekcyjne? »
- « pierwsza
- «
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- »
- ostatnia »
Bezpiecznie w pracyWięcej

Artykuły powstały przy współpracy ekspertów firmy Raw-Pol